Pembatalan

  • 1. Pemulangan / Pembatalan bayaran TIDAK boleh dilakukan kecuali :
    • 1.1 Kesilapan Pengguna memasukkan No. Akaun (Cukai Takiran atau Kompaun)
  • 2. Jika perkara tersebut berlaku, pengguna perlu melengkapkan beberapa dokumen untuk dihantar ke Jabatan Kewangan.
    • 1. Salinan Bukti Bayaran
    • 2. Salinan Kad Pengenalan
    • 3. Surat Rasmi (Bertandatangan , No. Kad Pengenalan dan No. Telefon Bimbit)
  • 3. Pihak MBMB akan melakukan pelarasan Akaun bayaran pengguna, jika pengguna menghadapi masalah tersebut.

** Pengguna boleh menghubungi Jabatan Kewangan MBMB untuk maklumat lanjut.

NOOR SYAKILAH BINTI MOHD RAMADHAN
JABATAN KEWANGAN (UNIT HASIL-ONLINE)
Talian Terus : 06-2859816